Senatul a adoptat miercuri o inițiativă legislativă USR prin care apelurile la call-center trebuie preluate de un operator uman în maximum 5 minute de la momentul efectuării apelului.

Senatorul USR Robert Zob consideră că oamenii sunt îndreptățiți să primească informațiile de care au nevoie rapid, mai ales că cei mai mulți sună în momente de criză.

„Oamenii sună la call-center atunci când s-a întâmplat ceva, când sistemul nu mai funcționează. Imaginați-vă că o persoană căreia i s-a furat ori i s-a clonat cardul bancar sună la bancă și, în ciuda stresului provocat de incident, trebuie să navigheze zeci de întrebări-filtru și să aștepte uneori mai bine de jumătate de oră. La fel și în cazul operatorilor de cablu, internet și telefonie, când întreruperea funcționării aparaturii îi lasă pe oameni fără nicio posibilitate de a comunica. Digitalizarea trebuie folosită pentru accelerarea timpului de răspuns și pentru a oferi rapid…

Citeşte mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *