• ianuarie 17, 2024
  • admin
  • 0

Compania Wizz Air
a fost nevoită să plătească o sumă suplimentară de 1.2 milioane de lire
sterline către pasageri, după ce autoritatea de reglementare din Marea Britanie
a intervenit în legătură cu modul în care a gestionat întârzierile zborurilor.

Compania Wizz Air, obligată să dea banii pasagerilor afectați FOTO arhiva Adevărul

Autoritatea Aviației Civile (CAA) s-a implicat în luna iulie în acest caz, scrie BBC, după
ce a primit „un număr mare” de plângeri referitoare la faptul că
compania nu achita sumele datorate.

CAA a cerut Wizz
Air să revizuiască mii de cereri respinse pentru acoperirea costurilor. La
rândul lor, reprezentanții Wizz Air spun că au colaborat pe deplin cu autoritatea de reglementare și a implementat îmbunătățiri.

Paul Smith,
directorul pentru consumatori la CAA, a declarat că rezultatul este o veste
bună pentru pasageri, dar că astfel de intervenții nu ar trebui să fie
necesare.

Deși
salutăm…

Citeşte mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *