
Compania Wizz Air
a fost nevoită să plătească o sumă suplimentară de 1.2 milioane de lire
sterline către pasageri, după ce autoritatea de reglementare din Marea Britanie
a intervenit în legătură cu modul în care a gestionat întârzierile zborurilor.
Compania Wizz Air, obligată să dea banii pasagerilor afectați FOTO arhiva Adevărul
Autoritatea Aviației Civile (CAA) s-a implicat în luna iulie în acest caz, scrie BBC, după
ce a primit „un număr mare” de plângeri referitoare la faptul că
compania nu achita sumele datorate.
CAA a cerut Wizz
Air să revizuiască mii de cereri respinse pentru acoperirea costurilor. La
rândul lor, reprezentanții Wizz Air spun că au colaborat pe deplin cu autoritatea de reglementare și a implementat îmbunătățiri.
Paul Smith,
directorul pentru consumatori la CAA, a declarat că rezultatul este o veste
bună pentru pasageri, dar că astfel de intervenții nu ar trebui să fie
necesare.
„Deși
salutăm…