• decembrie 13, 2022
  • admin
  • 0

Vânzările de astfel de produse au crescut de şase ori faţă de anul trecut, în actualul episod de frig şi pe fondul eforturilor de a economisi energie în criza actuală.

În încercarea de a scăpa de frig în criza energiei, britanicii cumpără în neştire sticle pentru apă fierbinte, iau cu asalt „băncile de căldură”, în timp ce danezii se mută în campinguri. Însorita Grecie încearcă în acest context să atragă din ce în ce mai mulţi europeni, scrie Ziarul Financiar.

Potrivit John Lewis, vânzările de astfel de produse au crescut de şase ori faţă de anul trecut. Şi sticlele Argos s-au epuizat în multe maga­zine din Londra şi Manchester.

Cu britanicii disperaţi să-şi dimi­nu­eze consumul de energie, retailerii încearcă să-i tenteze cu o serie întreagă de produse cum ar fi poncho-uri e­lectrice, salopete căl­duroase, cuptoare cu microunde, pături electrice.

Sursa: https://www.antena3.ro/externe/produs-banal-se-vinde-frig-marea-britanie-660148.html