Autoritatea Electorală Permanentă va cheltui 1,8 milioane de lei pentru o campanie media de educare anti-mită la vot, ce va consta în producția unor spoturi video, audio și pentru publicitate online, ce vor fi difuzate în următoarea perioadă. Președintele Autorității Electorale Permanente, Toni Greblă, a confirmat, vineri, informația, în cadrul unui interviu televizat, precizând că banii provin din fonduri europene. 

Președintele AEP a subliniat că programul a fost început „de multă vreme” Foto: SGG.gov.ro

Este o campanie de informare în legătură cu desfășurarea din punct de vedere tehnic a alegerilor. Nu are legătură cu propaganda politică, propaganda de partid ș.a.m.d.. Suma provine dintr-un program european, care s-a derulat pe parcursul a trei ani, care a cuprins numeroase acțiuni, atât în țară, cât și în străinătate, de informare a cetățenilor români asupra modului cum trebuie organizate alegerile, cum este de…

Citeşte mai mult